Czcionka:
Kontrast:
Szkolenie: Wykorzystanie metod storytelingu w pracy społecznej (Elbląg)
data dodania: 25.09.2021
Szkolenie: Wykorzystanie metod storytelingu w pracy społecznej (Elbląg)

Jak dostosować komunikację do odbiorcy? Jakie media społecznościowe wybrać? Jak pisać, aby docierać do grupy docelowej i osiągać zamierzone cele? Pytania na te odpowiedzi poznasz podczas szkolenia "Aktywność opowiedziana. Wykorzystanie metod storytelingu w pracy społecznej”, które już 2 października odbędzie się w Elblągu.


W ramach projektu „Kuźnia Ekspertów – Wsparcie III sektora Warmii i Mazur” realizowane są bezpłatne szkolenia oraz doradztwo skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, grup nieformalnych oraz liderów społecznych. Szkolenia i doradztwo prowadzone są w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego, tj: elbląskim, olsztyńskim i ełckim. W każdym subregionie usługi są dostosowane do lokalnych potrzeb sektora.

W związku z powyższym serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu realizowanym w subregionie elbląskim pn. „"Aktywność opowiedziana. Wykorzystanie metod storytelingu w pracy społecznej” odbędzie się w Elblągu, w siedzibie

Stowarzyszenia ESWIP,

Ul. Związku Jaszczurczego 17

 

Data szkolenia: 2 października (sobota), w godzinach 10:00-15:00.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny!

 

Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie wystarczy wypełnić formularz rekrutacyjny online:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdKFDO-zZNDjvdTts2jcA6qXbeH4vy_nLmGwJ-nq7-oUqYfYA/viewform

 

Dwa dni przed szkoleniem otrzymają Państwo mail z potwierdzeniem uczestnictwa!

 

PRZEDMIOT WARSZTATU

Przedmiotem  warsztatu jest trening pisania pod kątem komunikacji oraz tworzenia świadomego wizerunku.

PO WARSZTACIE uczestnik będzie wiedział:

- Jak dostosować komunikację do odbiorcy?

- Jakie media społecznościowe wybrać?

- Jak pisać, aby docierać do grupy docelowej i osiągać zamierzone cele?

  1. Przygotowanie Uczestników do procesu twórczego – ćwiczenia z uwalniania kreatywności, pozbywanie się hamulców i wewnętrznego krytyka t
  2. Czym jest storytelling i na czym polega? Wykład plus ćwiczenia praktyczne
  3. Jak pisać, żeby inni czytali – warsztat praktyczny
  4. Jak dostosować komunikat do odbiorcy – ćwiczenia
  5. Jakie kanały komunikacji wybrać – Instagram, Facebook, Linked In, media tradycyjne
  6. Pytania i odpowiedzi – podsumowanie

Informacja o prowadzącej:

Agnieszka KACPRZYK- pisarka, dziennikarka, blogerka, liderka nieformalnej grupy aktywistek społecznych: Lole Rozbójniczki i Szpilka w Biznesie.

Autorka trzech powieści, książki biograficznej „Smerek. Życie za trzech” uhonorowanej Warzynem 2016 oraz serii wydawniczej Name Your Story, stypendystka Ministra Kultury i Sztuki. Laureatka konkursu Baba Fest 2018, wyróżniona przez Kapitułę  Festiwalu  za działalność społeczną i artystyczną. Autorka psychologicznej audycji radiowej  "W poszukiwaniu straconego Ego" w Radiu UWM FM, dziennikarka  lifestylowego magazynu "Made In Warmia & Mazury", twórczyni marki copywriterskiej SŁOWO DAJĘ.

www.slowodaje.eu

facebook.com/agakacprzykpisze

W razie pytań prosimy kontaktować się z Koordynator Projektu – Anną Marią Nadgrabska, Stowarzyszenie ESWIP

Mail:  a.nadgrabska@eswip.pl

Tel:  510 903 547