Czcionka:
Kontrast:
Starter WiM dla młodych firm z województwa warmińsko-mazurskiego
data dodania: 22.02.2020
Starter WiM dla młodych firm z województwa warmińsko-mazurskiego

Działasz na rynku nie dłużej niż 3 lata? A może właśnie zamierzasz otworzyć własną firmę? Wiemy, że początki bywają trudne, dlatego skorzystaj z oferty Inkubatora Przedsiębiorczości „Starter WiM”. Dostępne są m.in. usługi księgowe, doradztwo prawne oraz adres w prestiżowym miejscu.

 

Ruszył nabór firm chcących skorzystać z oferty Inkubatora Przedsiębiorczości „Starter WiM”, prowadzonego przez Stowarzyszenie ESWIP oraz spółkę Ad Rem. Najważniejszym kryterium jest to, aby firma istniała nie dłużej niż 3 lata i była z województwa warmińsko-mazurskiego.

W ramach oferty „Startera WiM” młoda firma może korzystać z usługi wynajęcia powierzchni biurowej lub adresu. Usługa obejmuje także obsługę poczty tradycyjnej oraz użytkowanie sali konferencyjnej do organizacji spotkań biznesowych. Poza tym każda inkubowana firma będzie skorzystać z minimum trzech usług biznesowych: księgowości, mentoringu, doradztwa (w tym prawnego), promocji, szkoleń, usług specjalistycznych, usług ICT oraz coachingu. Każde inkubowane przedsiębiorstwo będzie miało opracowany indywidualny plan wsparcia. Część usług świadczona będzie nieodpłatnie, część objęta będzie piętnastoprocentowym wkładem własnym przedsiębiorcy.

Preferencyjnymi warunkami zostaną objęci przedsiębiorcy działający w obszarach inteligentnych specjalizacji województwa warmińsko-mazurskiego: ekonomia wody, żywność wysokiej jakości, drewno i meblarstwo. Ponadto pierwszeństwo będą miały firmy z branż średniej lub wysokiej techniki w tym innowacyjne lub powstałe dzięki wsparciu z innych działań RPO WiM 2014-2020 lub PO 2014-2020.

 

Zapraszamy do współpracy młode przedsiębiorstwa z regionu. Liczba miejsc jest ograniczona. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem: 695 702 447 lub mailowo: adrem@adrem.elblag.pl. Zgłoszenia przyjmowane są do 10 marca 2020 r. Formularz rekrutacyjny dostępny jest na stronie: www.adrem.elblag.pl

 

Wachlarz proponowanych usług w Inkubatorze:

Wynajem powierzchni biurowej: udostępnienie pomieszczeń dla inkubowanych przedsiębiorstw przez maksymalnie 12 miesięcy. 

Usługi ICT: usługa wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych dla inkubowanych przedsiębiorstw obejmująca: świadczenie usług drogą elektroniczną, zakup usług związanych z prowadzeniem działalności w ramach e-usług, usługi informatyczne, techniczne, doradcze, szkoleniowe (związane bezpośrednio z uruchomieniem i obsługą ICT), instalacja oprogramowania niezbędnego do uruchomienia i prowadzenia usług.

Doradztwo prawne: doradztwo, wybór właściwej formy prawnej i procedur urzędowych dotyczących zakładania i funkcjonowania przedsiębiorstwa, prawo zamówień publicznych, prawo pracy, prawo własności intelektualnej, pomoc w negocjacjach i sformułowaniu umowy licencyjnej.

Księgowość: księgowanie dokumentów, ustalanie wyniku,  obsługa kadrowo-płacowa, rozliczenie podatków, pracowników, kontraktów finansowych itp.

Doradztwo: pozyskiwanie finansowania na działalność gospodarczą (w tym ze środków bezzwrotnych) oraz tworzenie biznesplanów, budowanie modeli biznesowych.

Coaching: indywidualny lub grupowy, obejmujący wyznaczenie i realizację celów w oparciu o indywidulany plan wsparcia.

Mentoring: rozwój kompetencji zarówno merytorycznych, jak i związanych z rozwojem osobistym. Opieka nad rozwijaniem kompetencji oraz asysta w prowadzeniu działalności.

Szkolenia: podnoszące kompetencje i kwalifikacje z zakresu rozwoju osobistego i społecznego, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania zespołami, marketingowe, sprzedażowe, zawodowe i itp. Dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw.

Usługi specjalistyczne: w ramach opracowanego planu strategii marketingowej firmy obejmującego: misję i cele, zadania rynkowe, analizę zewnętrzną i wewnętrzną, budżet marketingowy, analizę źródeł promocji i rozwiązania w zakresie działań marketingowych; opracowanie księgi wizualizacji przedsiębiorstwa (logotyp, wizualizacja materiałów promocyjnych itp.); opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych (wizytówki, ulotki, banery, oklejanie samochodu służbowego, stanowiska targowe, filmy promocyjne, kampanie w mediach, w tym w mediach społecznościowych, prowadzenie i zarządzanie kontami społecznościowymi przedsiębiorstw, tworzenie stron internetowych).

 

Projekt „Starter WiM” realizowany jest przez Stowarzyszenie ESWIP oraz Ad Rem sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego